Третій рік безкоштовно постачає чай на фронт: компанія “Мономах” відреагувала на закиди щодо роботи в РФ

Після появи у мережі фейкових матеріалів про нібито постачання чаю до Росії у компанії “Мономах” заявили: від 2022 року бізнес із країнами-агресорами повністю припинено. Усі ресурси спрямовані на підтримку українських працівників і фронту, куди вже третій рік безкоштовно відправляють чай.

Принципова позиція: бізнес лише для України та світу, але не для агресорів

Останніми тижнями у медіа та соцмережах з’явилася низка матеріалів, які ставлять під сумнів репутацію компанії “Мономах”. Автори публікацій висувають звинувачення у нібито постачанні продукції на ринок Росії та Білорусі.

У компанії такі твердження називають безпідставними й наголошують: із перших днів повномасштабного вторгнення рф будь-які зв’язки з країнами-агресорами були повністю розірвані.

Перевірки тривають, але фактів порушень немає

Компанія “Мономах” підкреслює, що відкрита до співпраці з усіма державними органами. Для перевірок було надано повний пакет документів та інформації.

За результатами цих процесів станом на сьогодні:

  • жодних підтверджень звинувачень не існує;
  • поширена інформація базується виключно на припущеннях.

“Ми співпрацюємо з усіма перевіряючими органами та готові надати будь-які додаткові документи. Уся наша діяльність прозора та підтверджена офіційними процедурами”, — зазначають у компанії.

Репутація, вибудувана десятиліттями

“Мономах” понад 30 років є одним із найбільш відомих українських виробників чаю. Бренди LOVARE, MONOMAX, FERARRA, “Три Слона”, “Чайні шедеври”, “Кавові шедеври” відомі завдяки високій якості продукції та прозорості виробництва.

У компанії наголошують: підтримують виключно етичні принципи бізнесу, дотримуються міжнародних санкційних режимів та працюють у межах прозорих правил. Саме ця репутація і стала мішенню для атак.

Чесні операції та відкритість до аудиту

Усі експортні та імпортні операції “Мономаху” проходять через офіційні митні процедури. Усередині компанії діє багаторівнева система контролю, яка унеможливлює “сірі” чи нелегальні схеми.

“Ми відкриті до будь-яких додаткових перевірок – як з боку партнерів, так і з боку державних чи міжнародних аудиторів. Ми нічого не приховуємо, адже наш бізнес базується на чесності й довірі”, — додають у компанії.

Волонтерська допомога: мішень для атак

У АТ “Мономах” акцентують увагу на тому, що хвиля фейків співпадає з масштабною волонтерською діяльністю компанії.

“Третій рік увесь фронт п’є чай від “Мономах”. Ми безкоштовно постачаємо продукцію на волонтерських засадах, бо розуміємо: це підтримка, тепло й енергія для наших захисників. І саме ця допомога, можливо, не всім подобається”,– наголошують у компанії.

У “Мономаху” розцінюють останні інформаційні атаки як цинічний удар не лише по репутації бренду, а й по самій ідеї волонтерства в українському бізнесі. Адже коли дискредитують компанію, страждає й допомога фронту.

Конкурентна боротьба чи цілеспрямована кампанія?

У компанії вважають, що справжньою причиною появи звинувачень є брудна конкуренція на українському ринку. Високий рівень довіри до бренду та міжнародна впізнаваність роблять “Мономах” привабливою мішенню для конкурентів.

“Страждає не тільки наша компанія. Це удар по всьому українському бізнесу, який у складний час не лише виживає, а й активно допомагає фронту та країні”, – додають у компанії.

“Мономах” і надалі працює для України

Попри інформаційний тиск, “Мономах” продовжує працювати чесно, прозоро й відповідально. У компанії запевняють: їхня головна мета – залишатися надійним партнером для кожного клієнта, підтримувати українську економіку та допомагати тим, хто сьогодні боронить країну.

“Ми будемо й надалі робити те, що вважаємо правильним: виробляти якісний український продукт і допомагати нашим захисникам. Ніякі інформаційні атаки цього не змінять”, – підсумували у “Мономаху”.

Джерело: OBOZ.UA

Вам також може сподобатися...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *