Клієнти Monobank скаржаться на збій в застосунку: що відбулось
У застосунку Monobank ймовірно стався технічний збій. Користувачі почали скаржитися на проблеми з входом, замість інтерфейсу бачать фірмового кота з повідомленням про помилку. Техпідтримка банку підтвердила певним ЗМІ про труднощі та про те, що команда вже працює над вирішенням ситуації.
Про це повідомляють ЗМІ. Увечері, 23 червня в українському сегменті соцмереж з’явилися повідомлення користувачів, які зіткнулися з труднощами при вході до мобільного застосунку Monobank.
Замість звичного інтерфейсу деякі клієнти побачили зображення фірмового кота банку з повідомленням про помилку. Хоча не всі спостерігали таку ситуацію, частина людей зазначала, що функції застосунку або не завантажуються, або працюють із перебоями.
В окремих дописах йшлося, що спроби поповнити благодійні збори через Monobank не увінчались успіхом, проте оплата через Apple Pay проходила. Деякі ж користувачі навпаки стверджували, що в них усе працює справно, що може свідчити про частковий або нестабільний характер ситуації.
У відповідь на звернення ЗМІ, технічна підтримка банку повідомила про наявність труднощів у роботі мобільного застосунку й зауважила, що через це відповідь на звернення може надходити з певною затримкою. Водночас у повідомленні наголошується, що команда фахівців уже працює над вирішенням питання.
Причини ситуації поки не уточнено. Офіційна позиція Monobank обмежується повідомленням про тимчасові труднощі та запевненням, що робота ведеться.
Як повідомляв OBOZ.UA раніше, Monobank вирішив розпродати 4 700 банок брендового “monoпива” по 3 гривні, і українці миттєво кинулися оформлювати замовлення. Через шалений наплив користувачів “лягли” сервіси банку та навіть API “Нової пошти”.
Джерело: OBOZ.UA