Лишилося тільки 4 дні: в YouTube оголосили про нові правила оплати
YouTube готується змінити умови партнерської програми щодо умов монетизації. Вони зачеплять творців контенту, що вважається “неунікальним” – зокрема, масово згенерованих відео, зроблених за допомогою штучного інтелекту (ШІ). Нові обмеження почнуть діяти з 15 липня.
Про це повідомили в довідковому центрі Google, якій належить відеохостинг. Там пояснили, що автори завжди повинні були створювати “оригінальний і справжній” контент, тому нові формулювання лише уточнюють, який саме контент вважається в YouTube “неавтентичним”.
Деякі користувачі вже занепокоїлися, що під обмеження потраплять відео з реакціями чи використанням чужих кліпів. Проте редакційний менеджер YouTube Рене Рітчі їх запевнив, що обмеження не стосуватимуться таких форматів. За його словами, це лише “незначне оновлення” на основі старих правил, покликане краще визначати повторюваний або масовий контент. Він пояснив, що готуватися до обмежень слід авторам:
- повторюваного неунікального контенту;
- скопійованого контенту;
- роликів, зі згенерованим відеорядом і з синтезованим ШІ голосом;
- відео з оголенням і згадками сексу.
Втім, слід зазначити, що це стало черговим кроком у боротьбі YouTube з ШІ-згенерованим контентом, який останніми роками заполонив платформу. Іноді такі ролики набирають мільйони переглядів, а канали зі згенерованою музикою – мільйони підписників. Натомість ефективність існуючих інструментів для скарг на фейки викликає сумніви.
Як вже повідомляв OBOZ.UA, материнська компанія YouTube, американський техногігант Google, визнали одним з найуспішніших бізнесів, що існують сьогодні. Загалом за останні 20 років сукупна вартість 100 найбільших брендів у світі зросла більш ніж у 7,5 раза і досягла $10,7 трлн. Це на 29% більше, ніж рік тому, що пояснюється активним розвитком інноваційних компаній і використанням передових технологій. А найдорожчим брендом четвертий рік поспіль лишається Apple.
Джерело: OBOZ.UA