“Метінвест” поставив 1000 тонн металу для будівництва нових пасажирських вагонів “Укрзалізниці”

Компанія “Метінвест-СМЦ” відвантажила 1000 тонн металопрокату для будівництва 66 пасажирських вагонів. Поставлений металопрокат – це гнутий профіль, холоднокатані та гарячекатані листи виробництва Запоріжсталі, які відрізняються підвищеними вимогами до площинності. Це критично важливо для точності складання вагонних конструкцій. 

Крім того, в рамках замовлення були поставлені пасажирські осі, виготовлені на Каметсталі за спеціальними кресленнями: це гарантує їхню відповідність суворим стандартам безпеки та надійності, каже менеджер по роботі з ключовими клієнтами “Метінвест-СМЦ” Павло Бобраков. Для виробництва візків вагонів було додатково імпортовано понад 200 тонн конструкційного листа, який був виготовлений за особливими вимогами: це підкреслює комплексний підхід “Метінвест-СМЦ” до забезпечення виробників усією необхідною номенклатурою продукції.

Поставки “Метінвест-СМЦ” відіграють ключову роль у модернізації залізничного парку України. Співпраця з такими великими виробниками, як Крюківський вагонобудівний завод (КВБЗ), дозволяє задовольняти зростаючі потреби “Укрзалізниці” в нових пасажирських вагонах.

“”Укрзалізниця” та КВБЗ уклали новий контракт на постачання 100 пасажирських вагонів. Ця угода відкриває нові можливості для подальшого розвитку нашої співпраці. Уже сьогодні з КВБЗ підписано контракти на понад 2300 тонн металопрокату, що підтверджує міцність і довгостроковість наших партнерських відносин, – зауважив директор із регіональних продажів “Метінвест-СМЦ” Андрій Ковальов. 

Як відомо, по всьому світу є знакові об’єкти, створені зі сталі “Метінвесту”. Головними з них є найбільший у світі вітрильний лайнер Flying Сlipper, культурний простір The Shed у Нью-Йорку, та улюблене місце закоханих – хмарочос The Shard у Лондоні. Також сталь “Метінвесту” використовувалась при будівництві НСК Олімпійський та скляного пішохідного мосту у Києві, а також для зведення саркофагу ЧАЕС. Також компанія “Метінвест” розробила концепцію відновлення країни “Сталева мрія”. Вона передбачає готові проєкти на основі prefab-рішень – попередньо виготовлених сталевих елементів споруд. Проєкти оновлених житлових кварталів вже розробили для Маріуполя та Бахмута, також перемовини та робота з адаптації ведуться ще з цілою низкою постраждалих громад.

Джерело: OBOZ.UA

Вам також може сподобатися...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *