Як підключити тариф після поповнення рахунку: абонентам популярного мобільного оператора дали інструкцію
Абоненти українського мобільного оператора “Київстар” можуть позачергово замовити основний пакет послуг свого тарифного плану. Що корисно, якщо немає можливості очікувати на планову дату оплати свого тарифу. Зробити це можна в кілька способів – наприклад, за номером 477*202.
Про це повідомили у самому “Київстарі”. Там зазначили: також підключити тариф можна у системі самообслуговування “Мій Київстар”.
Ще один спосіб – підключити тариф в контакт-центрі. Або у співробітника фірмового магазину “Київстар”.
“Раніше абоненти передплати із багатьма тарифами могли замовити його тільки, якщо пропустили день планової оплати тарифу та оплатили пакет послуг на день. Тепер ці дві умови скасовані й всі наші клієнти передплати зможуть у будь-який момент замовити новий пакет”, – йдеться у повідомленні.
Як перевірити, за що “Київстар” бере гроші
Водночас, абоненти “Київстару” можуть перевірити, за що платять оператору. Всю інформацію про свій тариф вони можуть дізнатися у кілька способів. Зокрема:
- за запитом *100*01*2#;
- авторизувавшись на сайті;
- у додатку Мій Київстар
- за номером 466*66.
Українці масово переносять свої мобільні номери на одного й того самого оператора
Водночас у липні українці провели 23 886 перенесень мобільних номерів з одного оператора на інший (функція MNP) – переважно на lifecell. Йшли ж найчастіше до інших операторів абоненти “Київстару”.
За даними Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку (НКЕК), цього оператора покинули 9 665 абонентів. При цьому:
- Від Vodafone пішло 8660 абонентів.
- Від lifecell – 5357.
- “Інтертелеком” покинули 142 абоненти.
- “ТриМоб” – 92.
Найчастіше ж, за даними комісії, українці переносили свої мобільні номери на lifecell. Це сталося у 12 368 випадках.
На Vodafon у липні перенесли 5 886 номерів. А крім того:
- На “Київстар” – 5609.
- На “Інтертелеком” – 13.
- На “ТриМоб” – 10.
Як повідомляв OBOZ.UA, водночас для абонентів “Київстару” існує кілька зручних способів змінити тариф. Зокрема, це можна зробити в офіційних салонах оператора.
Джерело: OBOZ.UA