Зростання на 70%: у Sense Bank розповіли про популярність програми “легка розстрочка” серед клієнтів
У першому півріччі 2025 року сервіс “Легка розстрочка” продовжив стрімко зростати й посилювати свої позиції серед роздрібних продуктів Sense Bank. У порівнянні з аналогічним періодом 2024 року кількість клієнтів, які скористалися сервісом, зросла на 70%. Такий самий приріст банк зафіксував і за кількістю оформлених угод. Обсяг продажів через “Легку розстрочку” зріс на 88%, що свідчить про зростаючий попит на зручні фінансові інструменти для планування витрат.
Один із фокусів банку – розвиток партнерської екосистеми, яка дозволяє бізнесу швидко підключати сервіс і надавати клієнтам вигідні умови оплати частинами. За перше півріччя Sense Bank залучив у розстрочку на 125% більше нових партнерів, ніж торік. Це як фізичні торгові точки, так і онлайн-магазини.
“Легка розстрочка” стала популярною завдяки поєднанню зрозумілих умов, технологічності та простоти використання – як для клієнтів, так і для бізнесу. Сервіс повністю інтегрований у цифрову платформу Sense SuperApp, що забезпечує швидке оформлення, прозору комісію та зручне управління платежами.
“Ми спостерігаємо стійке зростання за всіма ключовими показниками – від залучення нових клієнтів до збільшення обсягів продажів і розширення партнерської мережі. Це свідчить про довіру до сервісу з боку клієнтів і бізнесу. Сервіс впевнено закріпився в продуктовому портфелі банку як один із найефективніших інструментів для підтримки щоденних витрат. Ми продовжуємо інвестувати в його розвиток, цифровізацію та масштабування партнерської мережі”, – зазначив Антон Коляна, керівник напряму розвитку партнерських програм Sense Bank.
Джерело: OBOZ.UA